Seuran nuoria palkinnoilla KristaCupissa - Venla Mennalalle Hämeen Hiihdon menestyneen hiihtäjän palkinto

30.5.2023

Oiva Kumpuvaara Krista Pärmäkosken onniteltavana. Kuva: Pyry Kumpuvaara

Hämeen Hiihto ry järjesti nuorille Hämeen alueen hiihtäjille suunnatun KristaCupin kauden 2022 - 2023 palkintojenjakogaalan Kaupissa 25.2.2023.  Tällä kaudella cup koostui kuudesta osa-kilpailusta, joista yksi kilpailusta oli helmikuussa Ahvenistolla järjestetty PM-sprintti.

Krista Pärmäkoski toimii cupin kummina ja hän oli myös mukana palkintojenjakotilaisuudessa kannustamassa nuoria.

Seuran nuoret nappasivat monta ykkössijaa: Venla Mennala (N 2009), Aaro Kaartama (M2016), Anton Rokkanen (M2014), Leevi Kaartama (M2012),  Oiva Kumpuvaara (M2011), Sisu Lehtonen (M2010) ja Olli Seppälä (M2008).

Seurapisteissä Hämeenlinnan Hiihtoseura saavutti ykkössijan 2783 pisteellä.  Toiseksi seurapisteissä tuli Ylöjärven Ryhti (2667 pistettä) ja kolmanneksi Lempäälän Kisa (1824 pistettä).

Venla Menna sai Hämeen Hiihto ry:n menestyneen hiihtäjän palkinnon. Kuva: Mennalat

Hämeen Hiihto ry palkitsi myös valtakunnallisesti menestyneimpiä hiihtäjiä. Hämeenlinnan Hiihtoseurasta palkittiin Venla Mennala. Tällä kaudella Venla hiihti 14-vuotiaiden sarjassa ja saavutti sekä Hopeasompa- että KLL-mestaruuksia.

KristaCupin tulokset Hämeen Hiihto ry:n sivuilla.