Junnuryhmä

Tavoitteet

Junnuryhmään kuuluvat 712 -vuotiaat lapset, joita yhdistää tahto kehittyä taitaviksi hiihtäjäksi. Junnuryhmän tavoitteena on luoda lapselle puitteet hiihdon harrastamiseen ja ryhmään kuulumiseen. Tarkoituksena on tarjota sopivan haastavia harjoituksia, jotka tukevat lapsen motorisia valmiuksia ja kestävyysominaisuuksia.

Ryhmä hyväksyy jäsentensä erilaiset harrastukselliset lähtökohdat: joku haluaa kilpailla menestyäkseen, toinen harrastaa liikuntaa.  Junnuryhmän valmentajat tukevat näitä periaatteita.

Harjoituksia on yleensä kaksi kertaa viikossa ympäri vuoden. Lisäksi seura järjestää muutamia harjoitusleirejä vuosittain.

Toimintakausi on elokuusta 2023 elokuuhun 2024 (lyhyet koulujen lomatauot sekä kevät- ja kesätauko).

Kokeilemaan harjoituksiin

Uusilla harrastajilla on mahdollisuus tutustua toimintaan osallistumalla harjoituksiin veloituksetta kaksi kertaa. Seuralla ei ole vakuutusta kokeilukerroille tuleville.  Ennen ensimmäistä tutustumiskertaa ota yhteyttä junnujen vastuuvalmentajaan.

Mukaan junnuryhmään

Mikäli lapsi haluaa kokeilukertojen jälkeen jatkaa junnuryhmän toiminnassa, hänet ilmoitetaan seuran jäseneksi täyttämällä jäsentietolomake sekä hiihtäjäkortti.

Junnuryhmän (v. 2012 tai myöhemmin syntyneet) ryhmämaksu kaudella 20232024 on 190 € .  Maksu sisältää ohjatut harjoitukset, leirietuja sekä hiihtokilpailujen osallistumismaksut.

Seuran jäsenmaksu on 35 €/vuosi henkilöjäseniltä ja 60 €/vuosi perhejäseniltä.

Skipassi

Junnuryhmässä harjoittelevalla lapsella pitää olla voimassa oleva skipassi eli Hiihtoliiton kilpailulisenssi (lisenssi ja vakuutus) tai oma henkilökohtainen tapaturmavakuutus.

Skipassi hankitaan itse  Suomisport-sivustolta www.suomisport.fi. Lisätietoja lisenssien ostamisesta saat tarvittaessa Juha Nikkaselta puh. 050 3251165.

Vesa-Matti Seppälä, junnujen vastuuvalmentaja

puh. 040 5723518